Torsdag

Åkte in vanlig tid idag, duktig som jag var och pluggade PA-rapport. gick faktiskt bra, ska bara läsa igenom det en sista gång innan jag lämnar in den imorgon. Sen var det mentors och våran kära mentor Sara fyller 30 år idag, så vi sjöng för henne :). Grattis!! Sen fick vi reda på lite vikiga datum och sådär.. sen lekte vi en as rolig lek :). Efter det var det samlig, det det var typ ingen spännande egentilgen. Sen lunch och åp lunchrasten jobbade jag PA-rapport igen!! Hua, vad jag känner mig dukig! Sen var det idrott. och det var det jobbigsate jag någonsin ha gjort tror jag.. MAC, hette det.. typ styrka, kondition och balans.. as jobbigt! Kommer ha fetaste träningsvärken imorgon. Så jag tänkte egentligen inte gå på gympan ikväll för jag kommer inte orka nått.. Men Elin skulle gå, så jag tänkte kan ju göra henne sällskap och sen när vi inte orkan nå mer så kan vi ju prata lite där emellan åt ;).

Nu ska jag väl inte göra så mycket (åh, det var det länge sen jag skrev och även gjorde). Elle rjag tror faktiskt jag ska läsa igenom det en sista gång så jag får det gjort så är det bara att skriva ut det och lämna in det imorgon :). så får det bli!


Kommentarer
IdaMarie

YEAH! Är jag inte cooool som har tatuerat mig? :O =D

2008-05-08 @ 18:44:20
IdaMarie

Sofie; nä, men det har varit lite hyschhysch över det hela^^ sry! men det har varit bestämt ett bra tag ;) hehe =) lina, min klasskompis, har också gjort en tatuering.. och helena ska göra en nästa vecka^^

2008-05-08 @ 18:59:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0