Sista dagen på v. 18

Idag har jag inte gjort så jätte mycket egentligen. Skrivit på PA-rapporten så nu är jag pågång med den i alla fall (det var på tiden) och upptäckt att det är as mycket att skriva. Så största tiden av nästa veckan kommer att gå åt att skriva den, för den ska in på fredag. Jag har även plockat ihop lite på mitt rum, som också var på tiden ;). Ha sett ut som ett bombnerslag länge nu.. Förut tänkte jag även gå ut en sväng men när jag öppnade dörren så märkte jag att det var världens storm ute, så det var inte så trevligt.

Är nog gympa ikväll med.. får se om Elin ska gå. Om hon går så går jag ;). blir lätt hänt att om inte hon går så går inte jag heller.. är inte så roligt att gå själv. Jag känner själv att jag kanske inte har varit lika amitiös att gå på gympan nu den sista tiden. men det har varit så mycket med allt så jag har inte haft ork. Får väl ta tag i det nu de sista gångerna som är kvar.

Imorgon börjar ännu en till skolvecka. men imorgon ska vi nog inte vara på skolan nått. Vi ska vara på Tonhallen hela dagen. jag vet inte rikigt vad vi ska göra men det blir nog bra, bättre än att vara på skolan i alla fall. 

Nu ska jag göra ett sista ryck med pluggandet och sen lär det bli mat.

Ha en fortsatt trevlig söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0