Projektrapporten!

Nu är det bara en sak som står i fokus och det är Projektrapporten.. Ska plugga som bara den ikväll och sen ska jag även åka in vanlig tid imorgon och försöka få klart den nån gång!! Fast det skulle vara jäkligt skönt med lite sovmorgon, men jag tänker det är lika bra att åka in och skriva klart den så är det över. Sen så kan jag konsentrera mig på Psykosocialtfördjupningen på torsdag och fredag.

Den här dagen har varit ganska bra ändå, bra för att vara skoldag.. Tessan och jag har även skrivit i vår fina nedräkning-till-studenten-kalendern, nedräkning tills vi åker till Spanien!!! Åh, det är inte så långt kvar :). Efter skolan gick jag bort till frissan och pratade med henne om min balfrisyr, jag tror vi kom fram till en som jag ska ha, får fundera! Det är inte långt kvar till balen heller, nästa helg herre gud!

Men nu ska jag börja plugga så jag kanske hinner göra nått annat i kväll med..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0