Nu är det nära!

Vanlig skola idag. hade redovisning på Psykosocialt och det gick ganska bra ändå.. Sen kl. ett träffade jag Sara och skulle gå igenom texten jag läst tills idag. Gick bra när jag bara skulle berätta vad den handlade om och sen fick jag frågor på den och då stod det helt still! Åh, vad jag blir less på mig själv. Aja, hyffsat gick det väl. Sen alldeles efter det hade jag muntliga nationella med Lina! Haha, och det var fan bara roligt, men hur det gick... ja, sådär iaf :P haha. Men roligt hade vi iaf, det är ju huvudsaken ;)

Sen bar det ner till stan och fikade "avsedsfika" med Milla som inte hänger med till Spanien! Vad mysigt. Sen köpte jag lite saker och tog halv fem bussen hem. 

Kvällen har spenderas genom att packa ner allt. Alltså fatta vi åker imorgon!! Kan inte förstå det. Tror att jag fått med mig allt, jag vet inte. Det viktigaste är ju pass och pengar. 

Tåget imorgon går ner till Sthlm 08.30, flyget från Sthlm till Spanein går 15.30. Sen åker vi tillbaka till Sverige igen den 4 Juni kl. 11.00 lyfter planet därifrån och tåget hem från Sthlm går vid halv åtta någon gång! Så ser det ut lite sådär..

Alltså: Är i Spanien 28/5 till 4/6! Hoppas ni får det bra här hemma, för det ska vi ha!! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0