Ja, jag höll ut en hel dag... bra gjort tycker jag!

Ja, blev en heldag på skolan trotts min eländiga förkylning. Men jag höll ut iaf! Jag är ändå ganska glad att jag gick på engelskan så jag hamnade i en bra grupp till vårt arbete som vi startade med idag. Är med Ida och Tessan :). Gjorde klart bildspelet och jag tror jag aldrig ha gjort så fint bildspel någongång.. Blev as bra :). Fast själva innehållet var jag inte rikigt om det var detsamma ;).

Imorgon blir jag nog hemma hela dagen. Ha mentors, samling och Idrott. Och idrotten skulle jag ändå inte vara med på när jag är så här förkyld. Så det är nog lika bra jag stannar hemma hela dagen.. Om jag inte piggnar till rejäl under kvällen och natten ;), kan ju alltid hoppas ;)

Nu är det mat och sen ska jag försöka kurera mig så gott aom det går, och evuentuellt läsa lite...

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0