Härliga Lördag!

Idag ha jag verkligen haft storstädning på mitt rum. Jag började lite smått och tänkte att jag tar lite i taget, ja och det slutade med att jag städade hela rummet. Dammsag, dammtorka, plocka bort lite saker jag inte anväder.. Sedan fick jag även slänga mina blommor för jag märkte att de inte mådde så värst bra. har inte varit så duktig att vattna de ;)

Nyss ringde morfar och sa att de skulle dricka kaffe på altanen, så jag ska gå upp dit och fika nu :). Trevligt, kanske läsa den senaste skvallertidningen också :)

Ha en forsatt  bra dag!!


Kommentarer
IdaMarie

svar; japp, han jobbar på norra berget.. =) typ samma sak som Konferensstaden Sundsvall.. Fast nu för Norra berget^^ jag vet inte riktigt vad han gör ;)

2008-05-11 @ 16:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0