Fotbollsmatch i det svinkalla vädret!

Ha nyss kommit hem från fotbollsmatchem mellan Indal och Kovand. Indal, mitt gamla lag hejade jag bara lite på.. på vissa personer bara, Lina bla :). Kovland hejade jag mest bpå medtanke på att Elins lillasyster spelar där och jag kommer ju från Kovland. Engång Kovlandsbo, alltid Kovlandbo. Så är det :) Indal vann iaf, men kommer inte ihåg med hur många mål.. 5 eller 6-0 tror jag.. Men det var iaf svinkallt att sitta och kolla på. Och det var egentligen inte så bra för mig medtanke på att jag är sjuk.. men va fan! Får härda lite.

Imorgon ska jag nog gå på skolan är det tänkt (om jag nu inte blir ännu sämra.. risken finns ju..). Men måste parata med Elin om min fördjupning, går inte så jättebra me den. är sista gången man kan fråga henne imorgon, med tanke på att hon är borta hela nästa vecka och sen ska den vara inlämnad.. Sen är det engelska och vi ska väl fortsätta med vårt arbete jag, Ida och Tessan. Sen kl. 15 börjar Skvaderns skoldisco ;) haha..

Nu ska jag ta och fika, dricka lite te så jag blir varm.. sen gå och lägga mig!

God natt och sov gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0