En fredag på skolan..

Sitter nu på skolan och är allmänt trött. Är forfatande förkyld, men nu har hostan tillkommit :/. Låg fan i en timme igår och försökte sova... men det gick inte. Jag kan ju inte andas genom nästan så jag får andas genom munnen och då blir det typ tort i munnen och det irriterar halsen! Hua!

Väntar nu på att Tessan och Lina ska komma tillbaka så vi kan fortsätta med vår redovisning på engelskan. Ska bara skirva ihop det vi ska lämna in. Sen börjar discot kl 15, får se hur länge man stannar.. lär inte bli så länge skulle jag förmoda.. Sen var det tydligen kklassfest uppe på Norra kl. 17 men tror inte jag ska gå, dels mår jag inte så bra och sen ha jag inga varma kläder med mig. Lär bara åka hem och slapp framför teven så jag blir frisk tills imorgon!!

Ha en fortsatt bra fredag :)


Kommentarer
jenny

ha en fin dag.

2008-05-16 @ 12:50:05
URL: http://jnyyy.blogg.se
Lisa

Ha en bra helg :)

2008-05-16 @ 14:44:55
URL: http://wlisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0