Tisdag - Bra och dålig dag

Ida och jag har nu hoppat av kursen Matte C!!! Känns så jäkla skönt. Så från och med idag så läser vi kursen Psykosocialtarbete. Kursen har gått ganska lång tid så vi kommer få lite inlämningsuppgifter och så, men det är det värt det. Bara jag sklipper den där jäkla matten, för den tog verkligen all min kraft och ork. Nu kan jag koncentrera mig på allt annat. Det var den bra saken..

Den dåliga saken kommer nu: Jag har tappat mitt körkort!! :(. Åh, varför ska allt hända mig, så jäkla typiskt.. Så om det är någon som har sett det, vänligen kontakta mig snarast!!!

Nu ska jag plugga Engelska analysen och kolla det sista på idrottuppgifterna så att jag kan släppa det sen. Så jag kan koncentrera mig så mycket som möjligt på engelskan sen.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Ida

Ja så skönt att slippa matte C ;) syns imorgon =)

2008-03-11 @ 21:52:52
linnea

haha, välkommen till den sköööna världen! :D (dvs. utan matte C)

2008-03-11 @ 23:55:52
URL: http://paralysed.blogg.se
Ida-Marie

haha, hoppade du av kursen ;) ahja, lika bra det kankse.. jag önskar att jag också hade gjort det.. men men..

2008-03-12 @ 06:46:45
Sofie

Svar Ida: Haha, ja så jäkla skönt :)

Svar Linnea: hehe, tackar :). Det känns jätte bra :)

Svar Ida-Marie: Ja, jag kände att jag inte pallade nå mer.. Jag mådde bara dåligt av det.. Så det känns som jag gjorde det rätta valet :)

2008-03-12 @ 08:21:41
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0