Söndag och sista dagen på lovet

Igår var det somsagt middag upp hos mormor och morfar, det blev bara de, min famlij och min ena morbror och hans tjej. Efter maten så åkte Fredrik och jag med upp till Mathias och spelade Gittar Hero!! Skit kul!! :). Sen såg vi på melodifstivalen och sedan forsatte spelandet.. Jag blev så trött så jag skulle gå hem men Kicki skjutsade hem mig istället :).Snällt! Jag är verkligen ingen kvällsmänniksa, jag kan fan bli dödstrött vid 9-halv tio och vill bara gå och lägga mig... Men det gick ju inte direkt.. Sen när jag kom hem iaf så gick jag och la mig nästan direkt och somnade på engång!!

Idag blir det Matte C plugg för hela slanten... Åh, vad jag hatar den kursen, det är så jäkla svårt.. Så om det är någon som är bra å matte så är det bara att höra av sig! ;)

Ikväll blir det gympa igen :), det är iallafall roligt :)

Sen börjar skolan imorgon igen... Men vi har PA hela dagen så det kommer nog gå bra :)

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0