Onsdag

Kan börja med att berätta att mitt körkort är hittat!!!! :) Åh, jag blev så glad.. och det låg i min almanacka!! Japp, så bra koll hade jag liksom...

Idag stod pedagogiskt ledarskap först på schemat och vi fick reda på massa uppgifter som vi ska göra.. Ingen rolig nyhet..  Eller jo Tessan, Lina och jag ska jobba tillsammans.. Det kommer bli bra och roligt tror jag :) Sen redovisade de övriga i min klass sitt Svenska tal och efter det blev det lunch. Eftermiddagspasset var Engelska B och då fick vi eget arbete och jobba med analysen. tessan och jag satt oss borta vid bilden vid datorena där och skrev. Vi jobbade från kvart i ett till typ tjugo över tre, utan paus! Eller vi tog våra egna pauser ibland ;).

Nu ikväll ska jag faktiskt inte göra så mycket.. kolla till idrotts artikel och sen kanske kanske skriva på analysen lite. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt för jag är så jäkla trött.

Ha en bra kväll.


Sen tror jag att jag har bestämt mig för att jag inte ska gå på balen....



Kommentarer
sofia

Ska du inte gå på balen? :O varför inte?

2008-03-12 @ 22:49:24
Sofie

Nä, jag har haft jätte svårt att bestämma mig. Men jag känner att det inte är värt pengarna och så är det inte så jätte många i min klass som ska gå. Ska du gå? De andra, hur ska de göra?

2008-03-13 @ 18:05:05
URL: http://sofiieblom.blogg.se
sofia

Okej, jag, ottilia och johanna ska gå. Tycker du kan gå med oss! :) vi ska förmodligen åka limo dit, det kan du väl inte missa? ;)

2008-03-14 @ 17:01:42
Sofie

Ja, det skulle vara jätte roligt :). Men jg har ingen klänning och allt. Så jag har bestämt att jag inte ska gå. Men hoppas det blir bra :) Åh, vem ska fixa det? :)

2008-03-14 @ 18:50:10
URL: http://sofiieblom.blogg.se
sofia

okej, jag har inte heller någon klänning än:/ pappa har fixat limon :) jaja, om du ångrar dig så blir vi jätteglada iallafall! :) xoxo

2008-03-14 @ 23:27:19
Sofie

Åh, ja det skulle vara jätte roligt :). Man måste ju betala imorgon och säga om man har nån kavaljé eller vem man ska gå med, så att man får sitta bredvid den... Nu gör du ju det svårt för mig.. ska du lyckas övertala mig ;)hehe. Är det bara du, Johanna och Ottilia såhär långt eller?

2008-03-16 @ 13:03:51
URL: http://sofiieblom.blogg.se
sofia

haha yeay :D jaa, jag ska lyckas övertala dig :D jaa, eller det är ju fler från vår klass, men bara vi 3 som ska åka limo tillsammans och så, vi behöver dig :D
Nämnde jag att den är vit? ;)

2008-03-16 @ 19:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0