Onsdag Torsdag och Fredrag

Onsdagen började med Pedagogiskt Ledarskap som gick ganska bra. Lina, Tessan och jag satt och planerade vår tjejsnack. Kommer nog bli bra det där flickor :). Sen var det lunch och eftermiddagspasset var Engelska B. När vi kom till salen så hade inte våran lärare kommit än. Vi väntade ett tag och sen kom tre st. Våra två mentorer och vår nuvarande engelska lärare. Vi hade en kort mentorsträff och Sara (en av vår mentor) berättade lite om hur hon ha haft de tre månaderna i Afrika :). Jätte roligt att höra på :). Efter det fick vi sluta då var klockan typ kvat i två!! :) Har nog aldrig hänt under våra tre år på Skvadern. Men tack iaf!! Det var skönt :). Efter skolan träffade jag älsklings Ida-Marie och vi fikade på charm och pratade på som vi är så bra på :). hihi.

Torsdagen var vi ledig och började med att förlja med mamma och handla på City Gross. Sen var det bara hem och göra sig i ordning för att sedan ta fyra bussen in till stan. Där bytta Lina och jag buss till Njurunda bussen och vi begav oss ut till Tessan :). Där väntade en liten förfest tillsammans med Ida, Stina (Ida och Tessans kompis), Kattis (Tessans kusin) och Tessan förstås. Vi hade en väligt trevlig kväll med skratt, spel, Tessans sång till mig :). Jag bara njuter nör hon sjunger den sången :). Tack gumman :). Sen begav vi oss till stan til Tessan kompis och var där en stuns innan vi gick till Oscras på student festen!! Vissa mådde väl lite sämre än andra ;). Nömner inga namn.... Sedan vid två tiden åkte jag hem med min bror.

Fredagen idag har bestått av sooovmorgon :D och tvtittande. Sedan alldelesnyss har jag varit ute på en promenad med mormor och morfras hund. Det var skönt att få lite luft :). Ikväll blir det nog bara att ta dte lugnt och se på Let´s Dance förstås :).

Ha en fortsatt bra dag och Glad Påsk!! :)


Kommentarer
Lina

Maha, nu är du tyst Sofie!! Jag mådde lysande sedan, men då åkte alla hem!!!

2008-03-24 @ 17:58:30
Sofie

Mä, jag har ju inte nämnt några namn ju :P. Kanske inte var dig jag tänkte på ;) haha.. Ja, men vi hade det så trevligt så, ändå!! :)

2008-03-24 @ 22:53:07
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0