Ida-Marie och Jag

Idag har jag varit tilsammans med Ida-Marie från kl. två ungefär fram till för en stund sedan! Det har varit verkligen trevligt. Hon som jag har känt längst och vihar fortfarande kontakt, vilket jag tycker är underbart härligt! Och vi kan fortfarande prata om allt med varandra. Hon är så söt min lilla vän!! :). med sina alla problem som vi har försökt att fixa idag. Det är inte det enklaste kan jag säga! ;). Tack för en otroligt trevlig dag vännen <3

Imorgon fyller pappsen år, så vi lär väl ska åka ner till han nån gång under dagen och gratta han.

Onsdag ska jag förhoppningsvis träffa Elin! :)

Nu snart ska jag gå och lägga mig. Puss och God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0