Fredag eftermiddag

Sitter nu på skolan och väntar på att mamma ska komma. Vi ska åka och handla mat, inte så trevligt men jag ställer upp för mammsen :). Vi har haft eget arbete nu i eftermiddag och jag tror jag är kvar sista av min klass, kanske av hela skolan känns det som. har inte sett en männiksa på länge. Kan bero på att vi siter typ längst ner och längst bort från allt. Men jag har iaf suttut och skrivit på min engelska analys nu och jag ärsnart uppe i 2 A4 sidor (som är minimum målet) och jag har en och en halv fråga kvar!! Känns skönt :). Den skulle egentligen lämnas in nu i eftermiddag men vi fick helgen på oss så under måndagen ska den in. Men det blir bra :).

Ikväll ska jag inte göra nånting.. elelr jo ta det lugnt och se på tv, Let´s dance ;)

Nu kommer mamma snart, så ska packa ihop mina grejer och åka.

Ha det bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0