En heldag tillsammans med Elin!!

Gårdagen började med att jag fick lov att kliva upp kvart över sju för att skjutsa in mamma till jobbet. För hon ville inte ha bilen kvar i stan för hon skulle på någon fest på kvällen! Snäll som man är så ställer man upp för sin kära mamma! :). Sedan åkte jag hem och kollade på de två kvarvarande avsnitten på Gossip Girl, jag har inte rikigt hängt med på den tvserien och så laddade jag hem de 7 första avsnitten och nu har jag sett de!! :) Jag är helt kär i den serien nu!! :). Sedan vid halv elva åkte jag upp till Elin. Vi åkte på en skotertur och stannade och fikade! Jätte mysigt!! :). När vi kom tillbaka till henne igen så skulle Elin rida, så jag följde med. Jag fick också rida!!! :). Verkligen jötte roligt, det var så länge sen jag red.. Sedan gick vi in och gjorde mest ingenting, elle rju pratade massa strunt som vi är så bra på!! ;) haha. Sedan var det dags för mat, Tacos!!. Gott! Efter maten så fortsatte det där struntpratet och sedan tittade vi på Let´s Dance. När det var paus tills man skulle få reda på vilket par som åkte ut så gick vi bort till Elins lillasyster och hennes kompis och dansade på en såndär dansmatta. Det var lite svårt från början men efter ett tag så fick man in rätta tekniken. Efter det så packade jag ihop mina saker och åkte hem. Då hade jag varit hos Elin och tillsammans med henne i drygt 12 timmar, men det var bara roligt. vi hann med mycket under de där timmarna ;). Här är lite bilder sedan vår intressanta dag:

                 

Tack för en trevlig dag Elin!! :). Man kan inte ha annat än trevligt tillsammans med dig <3


Kommentarer
Elin

Jag kan bara säga detsamma gumman!

2008-03-08 @ 10:58:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0