En dag med Elin

Idag vaknade jag typ tjugo över nio.. åt frukost och sen dammsugade jag hela huset, duktig som jag är :). Sen tog jag en snabb dusch och sen kom Elin!! :). Vi pratade på om allt möjligt, det blir det när det gäller oss två ;) haha.. Vi kan verkligen prata om allt och alla.. Väldigt roligt! :)

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på... just nu pratar jag med Lina på msn och vi har bestämt att vi ska åka ut till Birsta imorgon och bara gå runt och mysa! Ska få åka med henne förförsta gången, spännande :). Va tänkt att Tessna och Ida också ska med, men Tessan kunde inte för hon skulle åka till fjällen och Ida den muppen hade bestämt med en annan.. Så det blev bara Lina och jag då ;). Men det kan nog bli trevligt :)

Nu ska jag gå upp till mormor och morfar, kanske får lite fika :) hehe

Puss hej


Kommentarer
Ida

Men vi kommer ju att träffas ;D;D Hihi!!

2008-03-26 @ 22:05:48
Sofie

Ja, det hoppas jag :D

2008-03-26 @ 22:15:01
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0