Dagens ävenyr!

Birsta har varit dagens äventyr.. Lina och jag fick åka runt och leta parkering typ as länge.. fanns en ledig nästan allra längs bort på parkeringen... Vi traskade oss in på Birsta city och träffade först Tessan där för hon skulle låna Linas snowboard skor. Sen gick vi runt och kollade i massa affärer och tränged med allt folk.. Efter ett tag träffade vi Ida och Stina och vi alla fyra gick och fikade på Charm! Mycket mysigt, satt där och fikade och pratade på :). Sen gick vi och gjorde Lina lite gladare ;) haha.. Ett steg närmre blev det idag iaf, nu är det nära :). Jag håller tummarna!! :) hihi. Sen gick vi runt igen i massa affärer och jag köpte den här på Indiska:


99 spänn bara och sen gick det till nått bra ändamål stod det :). Tyckte den va lite häftig, inte så märkvärdig men sen sån här myströja :). Efter det så brassade vi hemöver! Väligt trevlif dag tycke rjag att vi har haft :). Den bästa på länge ;).

Nu ska jag inte göra så mycket, eller jo jag skulle behöva plugga men vet inte om jag orkar... Sen ikväll blir det gympa :)



Kommentarer
Lina

HAHA, jag går runt och skiner som en sol och kommer antagligen göra det ett bra tag framöver :) Tack för en trevlig dag! Och jag bara ÄLSKAR din Mumba tröja ;D

2008-03-27 @ 17:51:35
Sofie

hahaha, ja kan tänka mig det :). Men det är bra det, måste ju betyda nått ju :P. hihi, ja tack, den var värsta fin på också :)

2008-03-27 @ 17:58:05
URL: http://sofiieblom.blogg.se
Ida

Haha ;P

2008-03-27 @ 19:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0