Dagen

Dagen idag har varit bra. Väldigt lugn och skön.. bra att ha sånna dagar som man bara kan vara! Skönt! Det tycker jag om. Ha nyss kommit hem från pappa ha ju varit där och firat han ikväll. Ätit tårta och träffat faster med familj och farbror :). Trevligt! :)

Nu håller jag på att få tag på Elin, men det går inte att nå henne på telefonen och hon är inte inne på msn.. Jag försöker igen om ett tag!

Sen ska jag se dagens avsnitt av Gossip Girl (missade det ikväll) men jag har avsnittet på datorn :) hihi.
Efter det blir det nog bara att gå och lägga sig, jag fattar inte att jag är så trött när jag inte gör nånting nästan.. konstigt!


Kommentarer
Victoria

Okej vad bra :)
Jag är också trött hela tiden, konstigt nog. Gör ju inget ansträngande på dagarna direkt...

2008-03-25 @ 22:04:13
URL: http://skrattkalas.blogg.se
stina

haha, ja jag hörde det! Såg den rosa jag med, mamma tyckte jag skulle köpa den, men den passade inte på mig tyckte jag :p så det blev den gråa ;) Bra val själv ;) haha!

2008-03-25 @ 23:33:30
URL: http://sstina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0