5 mars

Igår var jag och klippte mig i Kovland. hon tunnade ur det ganska så mycket sen fixade till luggen och klippte på längden det som behövdes... Sedan var det sånt fint väder så när jag var färdig hos frissan så tog jag mig en långpromenad, nämligen de 5 kilometerna hem till mig. Det gick mycket bättre än vad jag trodde. Det var rikigt skönt faktikst!

Idag ska jag fixa lite grejer här hemme först innan jag tar tjugo över 2 bussen in till stan och träffar min syster. Sen ska vi gå upp till mammas jobb och sen åker vi ut till Birsta en snabbis :). Ikväll vet jag inte vad som händer.. får se...

Så ser min dag ut. Ha en bra dag ni med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0