Onsdag käll

Ha bott hos pappa några dagar för jag är för feg för att sova själv hemma i ett stort hus :P haha. Jag har unnit med ganska mycket ändå, umgåtts med han och sen ha jag träffat Sandra en sväng. Vi åt mjukglass på Kovlandskiosken, som vanligt ;). Såå jäkla gott :). Igår efter jobbet åkte jag till Bergsåker och lämnade tillbaka Bettys skor :). Sen åkte jag tillbaka till jobbet igen och parkarede bilen. Lina och Tessan kom sedan och hämtade upp mig. De hade handlat mat och grejer. Vi åkte nämligen ut till Idas stuga och badade i havet och grillade sedan. As mysig liten impulsgrej :). Vi satt ute länge och pratade, skrattade, knäppte asfula bilder ;) hehe. Och hoppade studsmatta!! Jätterolig (Lina, observera att jag inte särskrev ordet ;) haha)  eftermiddag/kväll :). Nu är det mindre än 2 veckor innan Ida åker. Åh, herre gud hur ska jag klara detta!! Det är ju frågan.

Idag ha jag ätit middag hos mormor och morfar :). Mysigt! Nu funderar jag på att ta en promenad men jag vet inte om jag orkar. Lär ju sluta med att jag lägger mig vid teven och halvsover.. Och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Ha varit lite lite sömn de senaste dagarna.

Imorgon jobbar jag, 7-14 sen ledig enda till onsdag nästa vecka :) As skönt :).Längtar verkligen till helgen, fan vad roligt vi ska ha det :)


Kommentarer
Ottilia

Oja! Ingen tvekan om den saken ;)

2008-07-31 @ 08:26:13
Ottilia

Oja! Ingen tvekan om den saken ;)

2008-07-31 @ 08:26:46
URL: http://ottiliaa.blogg.se/
Lina

Haha underbart Sofie! ;D

2008-07-31 @ 11:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0