Jag lever..

.. Vill bara försäkra er om det. Här har det varit ganska dött från min sida den senaste tiden. Men jag kan bara säga att mitt liv den senaste tiden ha verkligen bara bestått av: Jobb, jobba, jobba, soova, soova soova. Så det har inte funnits någon tid kvar till något annat. Men jag tänkte jag ska väl sammanfatta de senaste veckorna ganska kortfattat och de jag kommer igåh, för det har väl inte hänt så jäkla mycket fast på ett sätt har det tydligen det.

* Jag har varit i Gnarp på bilträff med morbröderna och kusinerna. En ganska spontan grjej som blev helt okej faktiskt :)
* Sen har jag lunchat med Ida-Marie, satt på Charm och pratade om allt. Var verkligen trevligt :)
* Pappa, Emelie och jag har varit på en tripp till Sthlm. Vi bara gick runt på stan och shoppade lite och gick på Grönan en sväng ;)
* Efter att jag hade jobbat ett tolvtimmars pass och slutade kl 19 så bytte jag om på jobbet och sen for jag till Bergsåker till Sofia och Ottilia och de hade gjort as god rabarberpaj :), sen åt vi den såg på film och pratade en massa :) iktigt mysigt :)
* Sen har jag varit på 18årskalas, Elin fyllde nämligen år :D. Var och åt tårta och smörgåstårta. Min lilla vän har blivit så stor hon med ;) <3
* Jag har varit på stan och fikat med mina älskade (föredetta) klasskompisar, Tessan, Lina, Ida och Milla och även stina var med :). As mysigt och så roligt att träffa de igen :). Sen var Lina, Ida och jag på bio :). Såg Mamma Mia, as rolig film ;)
* Sen har jag fått lite vuxen poäng, jag har varit ut med jobbet ;). ehhe.. Eller rättare sagt vi var uppe hos Mathias och grillade med vå jobbar polare, Peter och Alex :). As sköna killar :)
* Sen igår var jag på 20 årsfest, en granne hade fyllt år, det var trevligt.

Ja, det var väl så jag får sammanfatta det. Mellan allt det där ha jag jobbat som en tok och sovit aldeles för lite.. men som sagt jag lever.

Nu ska jag fika och sen får jag se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0