Helgen

Helgen har varit fantastiskt rolig :) Va fan länge sen jag har haft en sn bra helg. Kan ju bero på att jag har jobbat många helger men ändå ;). I Fredags morse gick jag av klockan 07 och sen sov jag typ fyra timmar för att åka ner till Kovland för att klippa mig :) Änrligen, hon tunnade ur det jätte mycket vilkt är enorm skönt :). Sen gjorde jag mig iodning och for till älsklings Ida och hennes kompisar. Va hos henne först och sedan begav vi oss ner till stan. Vi kom in på Primero efter Idas kontakter ;. Va rikigt rolig kväll faktiskt :). Sen sov jag hos Ida, kom väl hem vid fyra kanske och vaknade vid elva. Snäll som Ida är så skjutsade hon hem mig :).

På lördagen på dagen så va jag mest ute och tog till vara på solen :) sen var dte bara att göra sig iodning för nästa partaj. Skulle nmligen på 20 årsfest med Ida och Milla sen kom även Tessan :). Täffade sedan Tessans kusin och lite andra och vi for in till stan :). Denna kväll begav vi oss till BK först. Och påväg dit så hade jag på mig Idas skor som var lite förstora. Då kommer det en killa bekifrån och kliver på skon och jag går framåt så skon gick sönder. Jaha, tänkte jag hur gör jag nu. Som räddare i nöden så kommer Betty precis och hon hade tur som var med sig ett ar extra skor, och vi har samma storlek ;). Tack så jätte mycket Betty! :). Så jag ska lämna tillbaka de till veckan.  en gick vi till BK och gick på toa, hehe. Jag träffade Ottilia och Sofia alldeles utanför, och de var väldigt glda, haha de är så söta mina lilla vänner ;). Efter ett tag såg jag Ida-Marie och d gick jag ut och pratade med henne :). Sen kom resten av mina komisar och vi kom in på O learys (eller hur det stavas) när jag precis hade betalat så ser jag in mrbror i kön n :) Åh, han r så söt han min morbror i kostym och allt ;). Vi var väl där ett tag sen for vi bort på Max och de andra åt men jag var fortfarande proppmätt ;). Sen kom min kära bror och hämtae mig.

Som sagt det har inte blivit s mycket vila den här ledigheten men va fan, jag har fått umgås med mina otriligt underbara vänner :). Två av de åker ju till USA om 2 resp. lite drygt en månad. Gud vad jag kommer sakna de, men vi knäppte lite kort i går som jag ska kolla på när jag saknar de som mest. Vilket är varje dag!! Men vi får väl hoppas att Millas och mina planer går att genomföra :) hihi.

Nu måste jag gå och lägga mig, börjar kl. 07 imorgon och jobbar till 14 det gör jag Måndag till Torsdag, ganska bra pass ändå :) Sen til helgen väntar Högakusten med "gammelgänget" :) Läängtar! :)

God natt alla.


Kommentarer
B

heej! haha ja vet;) jaa d e ingen fara...ja jobbar på tisdag så d e bara att komma förbi me dom om det passar dig då? annars äre bara att du ringer=)puss

2008-07-28 @ 00:48:42
URL: http://bettyteshome.blogg.se/
Ottilia

Haha, ja vi var nog väääldigt glada :D Och bättre blev det ju när vi fick träffa dig^^

2008-07-28 @ 13:57:51
URL: http://ottiliaa.blogg.se/
Ottilia

Mahaa! Klart man blir glad av att träffa dig sådär :) Jaa du... Vi vaknade upp på ett hotellrum... Resten tar vi till helgen ;)

2008-07-28 @ 18:36:35
URL: http://ottiliaa.blogg.se/
Ottilia

Hehe, precis ;)

2008-07-29 @ 08:13:13
URL: http://ottiliaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0