Vänner måste va det bästa som finns!!

Ja, så måste det vara. Och jag är så tacksam över att jag har så enormt underbara vänner runt omkring mig. Dels mina vänner som jag har från högstadiet. Att vi har kvar kontakten är så roligt. Och det hoppas jag att vi i fortsättningen också har :) <3.  Här är de:

image1image2


Sedan har jag mina närmaste vänner i klassen. Är så tacksam över att jag fått lära känna er. Tänk att vi inte ens ha känt varandra i 3 år. Och ändå har sån bra relation :). Helt underbart!! <3. Här är de:

image3

Sedan finns det två personer till, men de mupparna vill aldrig vara med på bild så jag har inga kort på de. Men det ska det bli ändring på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0