Torsdag morgon!

Igår gjorde jag, Ida, Tessan, Lina och Milla något som vi aldrig har gjort förut.. Vi var Hårmodeller!! Något nervös vi var innan då. Vi målade upp värsta skräck bilden innan hur de skulle göra och hur det skulle bli. Sedan övade vi på hur vi skulle säga nej om de ville färga håret rosa eller lila och klippa håret till någon konstig frisyr. Vi kom iaf dit och då fick vi sätta oss vid 3 små bord med fyra runt varje. Det var helt knäpp tyst, ingen sa nånting.. alla var nog skit nervösa. Då säger en av de två tjejrna som höll i det där att det inte var någon fara... Vi skulle gå utifrån färgen som vi hade innan. Sedan skulle det komma in utbildade frisörer som skulle färga håret på oss. De kom in och vi fick en frisör var :). Jag fick en ung och jätte gullig tjej :). Hon ville blanda tre olika färger i någon ny teknik. I underhåret la hon en kopparfärgad färg, och ovanpå en lite mattare blondfärg och på luggen ytterliggare en lite ljusare slinga. Vissa tycker det inte är någon större skilladn, men jag lycker det.. iaf lite :)


Nä, nu ska jag sätta mig och räkna lite matte. Det var därför jag åkte in tidigare till skolan, för vi har egentligen sovmorgon idag.


Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Ida

Ja vi var asnervöösa :P

2008-01-31 @ 22:54:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0