Skola på en Lördag

Idag har jag varit på väldigt bra humör för ovanlighetens skull.. och det var väl passande att jag var det just idag. För idag har vi på Skvadern haft Öppet hus. Jag har varit guide hela dagen och det har faktiskt varit roligt. Men jag känner nu i efterhand att det är fan ansträngande att vara trevlig en hel dag ;). haha, inte för jag inte brukar vara det... men ja, ni förstår kanske vad jag menar... Jag tror att jag lyckades locka till några personer till Ledarskapsprogrammet iaf :) hehe.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Jag är ganska trött. jag vet inte vad det är med mig, jag är konstant trött hela tiden, och har typ jämt ont i huvudet.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0