Möte

Nu har man somsagt varit ledig i två dagar :). Skönt har det varit. Idag åkte jag upp till Elin där jag möttes av minstsagt bekymmer!! Men efter många om och men så löste det sig! Sedan gick vi ut och åkte spark! Va ganska länge sen jag gjorde det och det är lika roligt varenda gång! :D. Samtidigt så pratade vi en massa såklart :P Som bara vi kan!

Ikväll ha jag varit på möte på skolan om vårt projekt som närmar sig med stormsteg. Skidskytte VM i Östersund, 7-17 Februari!!! Och vi i min klass ska dit och jobba! :) Ska bli skit kul :)

Imorgon är det dags för skolan igen då..Period 3 börjar och det innebär kurser som: Engelska B, Matte C, Pedagogisktledarskap, Projekt och Företagande och Idrott och Hälsa B. hmmm.. ja det blir nog bra det med...


Kommentarer
Ida-Marie

Matte C = fattar ingenting.. hoppas dock att det går bra för dig^^

2008-01-23 @ 17:55:50
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sofie

Åh no!!! Känns inte lovande det är inte.. Hua, men det känns ändå bra nu innan det ha startat.. blir väl annat på fredag när man har haft första genomgången och fattar nada! haha, men det löser sig nog.. :)

2008-01-23 @ 18:10:00
Elin

Haha, ja vi hade verkligen bekymmer där ett tag... =) Men vi lyckades ju lösa det ganska bra!
Tycker verkligen om att vara med dej vännen

2008-01-27 @ 19:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0