Jullovet snart slut!

Nu är det absolut sista dagen på mitt absolut sista jullov som jag har!! Känns lite tragiskt faktiskt... Som alla lov har gjort så har detta lov gjort detsamma : Det har gått så himla fort!!! Jag tänker hela tiden att jag ska göra så mycket, men inte då! Blir knappt hälften... Men det här lovet har iallafall varit bra tycker jag. Det har varit mycket att ta det lugnt och bara varit. Och det kan jag säga, det behövdes!! Dels efter den höstterminen som varit och dels för att ladda inför den kommande vårterminen. Den sista terminen i skolan!!!! Ahh, skönt är det verkligen. Men jaha, vad händer sen liksom!!? Vad ska man göra?? Lite smått panik. Men nu har jag sagt till mig själv att jag ska göra någonting bra av den sista terminen i skolan (inte för att jag inte har gjort det tidigare.. utan... ja bara för att komma ihåg.... eller nått!

Igår var jag somagt på bio med Sandra och såg Förtrollad :). Och den va faktiskt bra! Man kan bara drömma om att det ska hända i verkligheten....

Idag kommer nog dagen se ut som så att:
* Det blir nog inte någon sväng på stan
* Så då tror jag att det blir som de flesta andra söndagar brukar se ut... Ja, att plocka ihop på rummet och plugga lite.

Ja, så blir det nog.

Kanske skriver nått mer idag...Men ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
sofia

åå..förtrollad vill jag också se :D särskilt när du säger att den va bra :)

2008-01-06 @ 18:01:44
Sofie

Ja, det tycker jag att du ska :D

2008-01-06 @ 21:37:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0