Dagen

Idag har jag somsagt packat skor med Sandra. Det var svinkallt och jag höll seriöst på att frysa ihjäl.. nästan iallafall. 94 par skor blev packade. Värsta stolt :). Som tack ska vi få bli bjudna på bio med middag, eller middag med bio.. äh, strunt samma.. Sedan när vi var klar så åkte jag hem och bytte och åkte upp till älsklings Elin <3. Jag har så enormt roligt när jag är med henne. Vi gick på en promenad och pratade om allt möjligt :) Det är liksom så enkelt att prata när man går ut och går. Det flytter på av sig själv :).

Nu ska jag nog vara lite social med min mamma :).

Ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer
Ida-Marie

woohoo =) bra att du totally har skaffat blogg så man kan få läsa lite intressant om din vardag du =) Puss på dig sötis

2008-01-04 @ 14:37:09
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sofie

Haha, ja jag vet. Jag tänkte faktiskt på dig när jag skaffade den. Du sa ju att jag skulle skaffa en blogg ;). Intressant och intressant vet jag inte rikigt.. men nått lär det väl bli :). Puss på dig med älsakade vän

2008-01-04 @ 14:56:55
Ida-Marie

Klart att det är intressant =) det är intressant för mig iallafall.. FÖr du är my friend =)

2008-01-04 @ 15:32:06
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Elin

Jag har också otroligt roligt när jag är med dej! Det är så skönt att det är så lättsamt att prata med dej, vi brukar ju kunna prata om precis allt... =) Hihi
Puss på dej stumpan

2008-01-06 @ 15:54:22
Sofie

Ja, detsamma :). Ja precis allt :).

2008-01-07 @ 12:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0