Vilken jäkla helg.

Ha  jobbat fredag-söndag 07-19. I fredags kände jag mig inte så pigg, men jag tänkte jag åker till jobbet ändå. För jag jobbade trottsalt extra. Några timmar gick väl bra, sen känner jag hur kroppen mer och mer sviker mig. Får as ont i hela kroppen och huvudet dunkar. Och jag får ont bakom ögonen.. Det är typiskt symtom för mig när jag har feber. Så jag gick och atte meig ett tag och drack lite vaten och gåt en banan. Tänkte det kanske blir bättre efter ett tag. Men icke. Jag fick lov och fråga om den var nån som had een alvedon, och sen tog jag den. Då blev det faktiskt bättre ett tag och sen kom symtomerna sakta men säker tillbaka. Jag det tog liksom tid att bara vika och tejpa igen kartongerna.. då är det illa. Sen skulle man försöka hålla humöret uppe och vara trevlig mot annat folk. Jag kämpad epå och hade inte nåntanke på att åka hem, eller jo det hade jag men det skulle inte gå. Vi var kort om folk redan innan. Så jag kämpade igenom de tolv längsta timmarna i mitt liv kändes det som. Tur som var så åkte jag med mamma in på morgonen och hon sklle hämta mig på kvällen. Tur var väl det för jag skulle aldrig ha klarar köra hem. Väl hemma så tog jag temp. och konstaterade att jag hade 39,5 i feber. Då var det bara att krypa ner i sänge och gå och lägga mig. Det var den absolut värsta dagen i hela mitt liv. Jag tror jag aldrig ha mått så jäkla dåligt, och jobba samtidigt! är ganska förvånad över mig själv att jag klarade det.

Lördagen mådde jag helle rinte så värst bra men klev upp och åkte till jobbet, lika så igår Söndag. Ingen feber iaf men jäkligt ont i halsen. jag hade den inställningen att jag kör bara på och skiter i att känna efter hur jag egentligen mår, det får jag göra när jag kommer hem. Och så gjorde jag! Så överlevde jag min helg.

Nu har jag bara två pass kvar på HL Display och det är i natt 22-07 och imorgon natt samma tid. Känns på ett sätt lite tragiskt att lämmna allt men på ett sätt såå jäkla skönt. Jag måste få ta det lugnt ett tag.  Visst jag har varot ledig i sommar, men då har man vetskapen ett man snart ska börja jobba igen och då kan inte jag slappna av på liksa sätt om jag skulle vara helt ledig. Så lite ledighet ser jag framemot nu och hoppas det blir finväder. Sen får framtiden visa vad som händer.
 
Till helgen far iaf Jag, Ida-Marie och Johanna till Stockholm :) Det kommer bli skoj, få komma bort lita och umgås med så trevliga vänner :)


Kommentarer
Ida-Marie

Tjoo darling! har ingen aning om när vi ska åka.. men tidigt måste vi ju åka.. så vi hinner shoppa ihjäl oss!! ;)

2008-08-18 @ 20:59:43
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Ida-Marie

jag tror jag och johanna kom fram till att vi åker klockan 7 på morgonen =) hoppas det blir bra? :)

2008-08-20 @ 12:12:03
URL: http://idamarietholin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0