Helgen!

Fredagens utgång blev händelserik ;) haha. Började i Ottilias syrras lägenhet. Ottilia och jag började äta nötterna och jordnötsringarna lite smått, i väntan på att Johanna och Sofie skulle komma med bussen. Vid halv nio gick Ottilia och jag ner till nån pizzeria och beställde det vi skulle äta.. och tillslut fick även jag bestäla mitt!! haha. Vandrade uppåt mot lägenheten igen och där väntade Johanna ich Sofia som precis hade kommit med bussen. Gick up för alla dessa trappor och satte oss nästan påengång ner vid bordet och åt. För vi var hungriga!! Åt och drack gott i goda vänners sällskap :). Kan inte bli bättre. Det nya smeknamnet på oss är: De tre vännerna och Ottilia ;) hahaha!! Tycker jag va lite fyndig där ;). Vi pratade om allt och alla våra bekymmer som vi har men blir fan inte klok på det där.. Hua. Men säger bara: lycka till till helgen Sofia ;) Kommer hålla tummarna :). Sedan efter alla toabesök så var vi ääntligen påväg ner mot staden. Tror klockan var närmare halv ett när vi kom ner. Gick på liquid (stavas!?) på toa och sen bar det iväg ner mot BK. Sofia och Ottilia hittade några småttingar där som de ville ha med in, men vakterna sa ifrån ;) hehe. Väl inne satte vi oss ner vid ett bord alla fyra. Men snart ville Sofia och Ottilia gå och dansa medan Johanna och jag satt kvar och pratade. Sedan vänder det några killar sig om och börja prata med oss.. Ena killen ville bjuda mig i baren men sa att jag tog det ganska lugnt med tanke på att jag är förkyld. Så han beställde en vatten till mig, haha :) Gott var det iaf. Gick ut och satte oss ch killarna hakade på.. sen blev det ganska kallt så vi gick in och satte oss... och killanran hakade på.. Ja, de va med oss hela kvällen :) Rätt trevligt ändå! :) Klockan tre var det hemgång men först ett avsked av Ottilia som nu är borta en dryg månad!! Fan vad alla lämnar mig. Kommer sakna dig vännen! Men när du komme rhem då är det paarty som gäller ;) Nästa helg är det dags för Tessan att lämna mig!! :( Kvällen blev lyckad iaf, en trevlig kväll med trevligt sällskap skulle den kort kunna sammanfattas :).

Lördagen, ja vad gjorde jag då. hmm.. inte så mycket. Eller ja, Emelie och jag rensade blåbär som mamma hade plockat. Sen va jag ut på en promenad med Frasse för mormor och morfar va inte hemma. kvällen blev lugn, jag somnade framför teven.. hmm, otippat värre!! ;)

Idag ha det varit åter en lugn dag. Ha fixat lite och har även bakat en blåbärspaj som jag snart ska ta ur ugnen. Sitter även och vänta på att jag ska få ringa och prata med älsklings Ida :D. Åh, ska bli så jäla roligt att höra hennes röst igen!! :)

Ikväll vet jag inte vad som händer.. typ titta på tv eller läsa nån bok ;) hehe.


Kommentarer
Elin

Jag lämnar dej aldrig stumpan... <3

2008-08-31 @ 20:23:54
Sofie

Åh, skönt att höra :). Och jag inte dig heller :) <3

2008-08-31 @ 21:30:42
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0