Helgen

Jobb har det varit onsdag, torsdag och fredag. I Lördags klev jag upp efter att ha jobbat ett tolvtimmarspass och sovit typ 4 timmar. Gjorde mig i ordning och mamma skjutsade mig till Ikea. Väl där mötte jag upp Tessan och Totte. Vi gick och köpte en ram som vi skulle ge bort till Ida med massa bilder på oss. Åkte hem till Tessan och gjorde klart den och gjorde oss i ordning. Fick skjuts av Tessans mamma till Stina där avskedsfesten var. Var redan masa folk där, vi gick tipsrunda och sedan var det dags för mat. Grillade hamburgare och strips. Mycket gott!! :). Sedan satt vi och prata om lite allt möjligt . Efter ett tag kom Lina och hon hade gjort världens finaste present till Ida. Herre gud vad hon hade fixat, mycket imponerande :). Det var en jättefin bok med bilder och lite annat. Även en skiva hade hon bränt och gjort varsin blogg till Ida och Tessan som de kan uppdattera vad som händer där borta i staterna! Sedan begav det sig in mot staden och drakbåtsfestivalen. Gick in i ett tält och var där och lyssnad epå nått band. Sen gick vi bort mot navet och det var då det jobbigaste kom. Vi skule säga hejdå till Ida. Var bland det jobbigaste jag någonsinn ha varit med om! Gud, jag vet inte hur länge vi stod och alla grinade omvartannat. Men tillslut var det bara att ta steget och gå. Hoppas verkligen hon kommer få det bra, och det är jag nästan övertygad om att hon får det! Så grymt mycket hon kommer få vara med om, lillgumman :)

Efter några timmars sömn så var det bara att kliva upp för jag skulle åla bort till Sandra som fyllde år och gratta henne innan det var dags att åka till jobbet igen. Åkte dit och blev bjuden på mat :). Sen hem för att byta om och fara till jobbet. Och frömför mig väntade tterliggare ett tolvtimmars pass. Gick ganska bra men jag var grymt trött. Maskinerna jäklades hela tiden och jag trodde aldrig natten skulle ta slut. Men det ordnade upp sig och man fick äntligen åka hem och sova :).

Idag klev jag upp i hyffsad tid för att inte vända på dygnet het nu när jag är edig några dagar. Tänkte, är bättre att kag kliver upp och lägger mig i bra tid ikväll!

Imorgon bär det av upp till Elin :). Vi ska trologtvis gå till skogen och plocka bär, och framför allt prata!! Va ju aslänge sen vi träffades. Så vi har nog en heldel att säga till varandra ;) hehe


Kommentarer
Ida-Marie

men man tackar ;) hmm, jag använder Schwartzkopf Poly Blonde.. Tror jag att den heter :P

2008-08-11 @ 22:29:11
URL: http://idamarietholin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0