Friday!

Va uppe med tuppen idag. Klev upp strax efter kl sex och duschade och fika och så.. Sen va jag nere hos pappa vid halv åtta. Skjutsade de till tåget, parkerade bilen, gick upp till mammas jobb och satt där ett tag och sen gick jag bort till arbetsförmedlingen, var väl där vid kvart över tio kanske. Sen kom Sofia, då hade hon varit på sån där gruppinformation. Så pratade med henne lite och sen blev kl. hlav elva och då träffad ejag min handläggare, Marie. As trevlig :). Så känns väldigt bra. Vi la upp en handlingsplan och sen ska vi träffa som tre veckor igen.. När jag var klar där så gick jag ner mot stan, först till apoteket och köpte vitaminer och en ansiktskräm.. Sen gick jag runt lite och hittad een as söt kjol på gina så den köpte jag och två kortärmadetröjor på HM  :) hehe. (Men hade faktiskt 50 kr rabattcheck så det blev inte så dyrt) Pengarna bara försvinner!

Ikväll blire fest med Johanna, Ottilia och Sofia :) <3. Mycket trevligt och det ser jag framemot.. men blir väl ganska lugnt för min del, för är ju så jäkla förkyd :/.

Ha en fortsatt bra dag, trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0