Sega måndag

Första dagen på den här otroigt jobbaiga veckan, eller ja, nsta vecka blir nog värre!! Åh, orkar snart inge mer!! Har så mycket i skallen så jag blir alldeles snurrig.. Ikväll har jag iaf suttit med Au Pair papperna och försökt fått de färdiga, men vissa saker förstår jag inte. Få prata med Tessan och Ida imorgon som har skrivit det. Har i alla fall nästan gjort klart fota kollaget och personliga brevet. Lite som ska läggas till. Jag vill verkligen åka, skulle vara as roligt och få en chans att bättra på engelskan, för det behövs.. är ju nästan pinsamt vad dålig jag är på engelska. Just därför är jag lite rädd för att jag inte ska klara det. Men jag ska ansöka iaf, sen får vi se vad som händer.

Va ju tänkt att jag skulle ha läst engelskan ikväll med men det har jag inte hunnit. Får väl läsa igenom det innan jag går och lägger mig som jag nog ska göra nu.

God natt och sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0