Måndagen avklarad

Idag har det inte varit någon vanlig skoldag men jag har ändå varit på skolan. Sara (min klasskompis) har gjort sin Säkerhet-/gemensamhetsdag och det gick jätte bra :). Milla, Ida och jag har varit på samarbetsövningsstationen (vilket långt ord...) hela dagen.  Det var roligt från början men sen blev det lite drygt, då ville man bara hem. Men sen när alla ettor hade gått hem så fick vi fika av Sara :). Vad söt hon är! Vilket fantastiskt jobb hon har gjort! Jätte bra verkligen :)

Nu ikväll ska jag plugga, så mycket som möjligt och sen kanske se på tv om jag får tid över..

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Victoria

Fika sitter aldrig fel ;)

2008-04-07 @ 20:08:24
URL: http://skrattkalas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0