Måndag

Hade nationellt prov i Engelska B imorse (Writing) och det gick rent ut sagt åt hevete!! Tror jag aldrig har gjort så dåligt ifrån mig... Jga fattade inte uppgiften fick blackout och kom inte på några ord!! Säger bara fy fan!!!!!! Men som Tessan sa, nu ska jag försöka att inte ta allt så allvarligt.. ska göra mitt bästa och sen får det gå som det går.

Åkte sedan tillbaka till skolan och åt lunch (äckel potatisbullar) sen satte vi oss och äntligen gjorde klart alla Au Pair papperna! Efter det så började vi med lite Montessori jobb.. det gick lite segt för alla vi var ganska trött. Ha haft ont i huvudet hela dagen och trött i hela kroppen.. vette fan vad det är. Sen gick vi ner mot staden och postade våra Au Pair ansökningar, kändes skönt :). Och Lina och jag tog kvart över tre bussen hem.

Åh!! Vet ni, något positivt med den här dagen är att vi äntligen har bokat resa till Spanien!!! :D. 28/5 åker vi och kommer hem den 4/6!!! åh, det är det enda jag ser framemot nu och det är som en dragningskraft för att orka allt jobbigt tills det! Det blev inte så farligt dyrt heller. 1909 kronor för tåg till arlanda och hem, och flyg till spanien och hem! Är bara maten som tillkommer då.. för boendet har vi nästan gratis... Åh, vad jag längtar att få bli lite brun :)

Nu ska jag plugga lite mer inför psykosocialaprovet imorgon och sen kanske skriva lite mer på VM-rapporten om jag inte åker till Kicki på smyckesvisning.. ha inte bestämt mig än..

Ha en fortsatt bra måndag!


Kommentarer
Jag är naken, jag är naken

Kan du och jag bli bruna! För vi vet ju hur bruna de andra brukar bli.. HAHAHA!

2008-04-28 @ 18:19:08
IdaMarie

Mäh? Åker du till Spanien utan mig :O ;P

2008-04-29 @ 08:10:09
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sofie

Svar till "Jag är naken, jag är naken": hahaha! Ja, lätt att vi ska :D. Du och jag vettu ;). Ska bli så grymt skönt att åka till värmen ett tag.. hoppas bara det blir bra väder..

Svar till Ida-Marie: Ja, jag gör ju det.. men vi borde kunna hitta på något sånt här vi med.. skulle va as roligt :)

2008-04-29 @ 18:08:00
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0