Helgen

Igår gjorde jag inte så hemskt mycket. Va uppe hos mormor och morfar en bra stund och sen gick jag ner igen. Jag satte mig i sängen och läste en tidning och kände hur huvudet började värka mer och mer, och kroppen orkade inte någonting.. Jag fick lägga mig ner och hoppades på att det skulle bli bättre. Sen blev det middag och jag åt lite och tog en huvudvärkstablett och gick och la mig.. där låg jag nästan resten av eftermiddag/kvällen. Jag fattar inte rikigt va det var.. inge roligt iaf.. Idag känner jag mig lite bättre iaf, men fortfarande orkeslös i kroppen.

Idag har jag inte heller gjort så mycket.. städat lite och pluggat lite.. Och nu ska jag tog fika lite och sen titta på tv. Det är ingen gympa ikväll, skulle egentligen varit ute och gå istället, men jag vet inte om jag har nån ork!

Imorgon är det egentligen återläsningsdag för oss på Skvadern. men min klasskompis ska genomföra sitt PA och då ska jag och några hjälpa till. Det går nog bra...

Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0