Bra dag för engångs skull!

Imorse var det psykosocialtprov och det gick förvånandsvärt bra! tror jag iallafall.. Det var ganska mycket att skriva så man fick lite skrivkram i handen.. Efter det var det lunch och det var för engångs skull god mat! Pasta och skinksås!! Linas favorit :). Sen åkte vi ner till stan för att handla fika som vi skulle ha med oss till tjejsnacket med tanke på att det var sista gången idag. Sen åkte vi upp till Höglunda och träffade tjejerna. Så sociala och trevliga :), kommer sakna de lite faktiskt. Och vi fick väldigt bra positiv respons från de i utvärderingen, nästan så att man rös lite när man läste det!

Ikväll har jag suttit med VM-Rapporten och försökt fått den färdig, men ha lite kvar.. ska skriva det sista imorgon på skolan. Imorgon kväll är det dags för studentfesten!! är taggad redan jag ;)

Nu ska jag stryka lite kläder och sen packa lite... sen fika och sen gå och lägga sig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0