120113

Tentan är skriven och jag är nöjd över mig själv, gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra. Nu är det bara tre veckors väntan på resultatet...
Igår var jag på examen då min förra klass blev färdiga sjuksköterskor, kändes lite konstigt att sitta där och tänka att jag egentligen skulle gått ut med dem. Så blev det då inte och jag har mycket att lära innan jag är klar! Kommer iaf sakna mina fina vänner som flyttar härifrån med vi ses snart.
Nu skulle jag kunna ta en välförtjäntat lugn helg men så är icke fallet. Har en tenta på onsdag som jag knappt har börjar plugga på, vetenskaplig artikel som ska läsas och allt vad som rör kvalitativ forsking att göra. Det blir en trevlig helg det här.. Innan jag sätter igång med pluggandet så ska jag städa och sedan tvätta lite. Imorgon fyller mamma år så har även lovat att baka en tårta. Milla kommer också imorgon, det ska bli trevligt :)


Kommentarer
Milla

Myspys :) <3

2012-01-13 @ 14:54:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0