120227

Underbar helg!
Helgen inleddes med en mysfrukost med Ida-Marie på Stenstans, mycket trevligt och gott :). Fredagskvällen tillbringades i Idas fina lägenhet tillsammans med Lina och Milla. Käkade tacos, drack vin och spelade spel. Jag fick även presenter. Snacka om att känna mig bra! En värmedyna till sängen så jag slipper frysa, presentkort på massage för att koppla av från allt plugg och en sån där "hårklo" vet inte vad jag ska kalla de, men iaf för jag älskar när man håller på med mitt år. Tack så hemskt mycket för det, blev väldigt glad ni är ju för underbara :). Jag har då de bästa vännerna man kan ha, är så glad att ha så fina vänner <3
I lördags blev det firande av vår födelsedag hos Fredrik med släkten, fick även där fina presenter. Den bästa var nog från morbror Mathias. En bok som heter "Dejta eller dumpa? Snabbtesta ditt ragg" Ja jag vet inte rikigt hur jag ska tolka det där ;). Elina övertalade mig att följa med ut på kvällen så jag var inte så svår övertalad.Vi mötte upp Elin i stan sen gick vi upp till Klara. Efter ett tag åkte vi ner på stan för att köa till Etype som spelade på aveny. Köade i lite mer än en och en halv timme sen sa vakten att det var fullt. Så där hade man stått och köa i onödan. Frusna som vi var gick vi till närmaste krog, som blev Daltons. Skulle bara ta nått att dricka och sen gå vidare, men det blev så vi stannade där resten utav kvällen. Mycket trevlig kväll med fina klassisar :).
Igår mådde man som man förtjänade... Lite seg förmiddag sen åkte vi upp till Bjärme och grillade korv, gjorde kolbullar och drack kaffe med morbröder och kusinerna. Mycket härlig eftermiddag :) Bjärme kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.




Kommentarer
Milla

De är du värd!!

2012-02-29 @ 18:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0