120205

Haft en bra vecka och c-uppsatsen har flytit på ganska bra, mindre bra några dagar men så är det. Veckan har gått så sjukt fort och denna helg lika så. I fredags var jag och inne i stan och tog en fika med underbara Sandra! Uppdaterade varandra och tog en runda på stan. Fruktansvärt kallt var det, är inte gjord för denna kyla och jag hatar verkligen att frysa.. På kvällen mötte jag upp min fina vän Milla i stan och vi käkade sen såg vi premiären på filmen En gång i Phuket, helt okej film :). Igår blev det en slappdag med lördagsmys med familjen, det gillar jag! Idag har det också blivit en lugn början på denna dag. Ska läsa igenom det vi gjort på c-uppsatsen sen planera för kommande vecka. Kanske blir det träning ikväll om jag lyckas ta mig iväg..
Ska äntligen till frissan på onsdag, som jag längtat :)


Kommentarer
sandra

babe! vad fin din blogg sida va :). Men inte va de den filmen du sa till mig eller? åhåå jag ska till frissan på tor :). Idag har de varit lite tufft på praktiken = högaaa krav ;(,,men jag överlevde.. hörs något ska jag berätta. pok

2012-02-06 @ 19:43:12
Sofie

Haha eller hur! Va så less på den gamla så jag bytte ;). Jo det var det. För du frågade ju om vi skulle se Hamilton och då sa jag att vi skulle se den nya svenska filmen. Härligt att gå till frissan och bli lite ompysslad :). Åh, förstår det! Men du är ju inte den som inte säger till när något inte går rätt till menar jag. Du gör det bra! Det tycker jag, höres i veckan.

2012-02-06 @ 22:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0