120101

Års resumé 2011

Januari: Jobbade sista passen som personlig assistent och jobbade även på hockeyn. Middag med vänner. Mitten på månaden började jag skolan igen efter mitt lilla uppehåll. Praktik i 8 veckor (trivdes otroligt bra med underbar handledare). Pappa tar examen.

Februari: Myskvällar med Emelie. Fredrik och jag fyller år. Jag är hos tandläkaren samma dag som jag fyller år och det visar sig att jag måste laga ett hål (mitt första), fin födelsedagspresent.

Mars: Fikar med vänner på stan. Praktiken slutar. Jag utnyttjar mitt presentkort på en ansiktsbehandling inkl bryn- och fransfärg. Middagar med vänner.

April: Är på arbetsintervju inför sommarjobb. Sandra har inflyttningsfest i sitt fina hus. Pluggade mycket flitigt. Är på basket. Weekend i Stockholm hos kusin Anne.

Maj: Är på några fotbollsmatcher i Kovland. Går på bio. Sandra och Malin är och hälsar på. Promenader. Tessan överraskar med att komma hem utan att säga nått, vilket resulterar i glädjetårar. Danspremiär på Ånäsparken, Blender spelar.

Juni: Sista tentan för terminen. Överraskningsfest för Tessan. Tre dagars ledigt innan sommarens heltidsjobb börjar. Picknickmys. Firar midsommar på jobbet. Fikar med mina hemkomna vänner.

Juli: Dans i Hällesjö. Gatufesten (vem jobbar, jo jag) men hann gå en dag iaf. Rycker in och jobbar två nattpass på plastfabriken.

Augusti: Ljungarocken med pappa och Emelie. Jobbar de sista passen och får en veckas ledighet (läs omtentaplugg). Kräftskiva i Stöde.

September: Fyra veckors praktik på psyk, vilket var fyra veckor som jag inte tyckte så mycket om. Mådde nog inte så bra under denna månad om jag ser bakåt. Musikcafé på Skvadern.

Oktober: Fyra veckors praktik på vårdcentralen, vilket var betydligt bättre, trivdes som fisken i vattnet. Födelsedagsfest. Är och hospiterar på förlossningen en kväll. Är på hockey, Timrå-Frölunda.

Novemer: Förfest hos mig med fina vänner. Många trevliga fika och middagar. Läser statistik..

December: Adventsmys med släkten. Veronica Maggio. Får reda på att jag klarat läkemedelstentan (bland det bästa som kunde häda). Inflyttningsmiddag hos Elina. Börjar inse hur sjukt mycket plugg jag har framför mig. Du finns fortfarande i mina tankar och jag kan inte hjälpa det. Julfirande x 3. Firar in det nya året i goda vänners sällskap och lovar mig själv att 2012 ska bli ett kanon år!

Årets ord: Fredagsmys

Nyårslöften för 2012: Börja träna, göra saker jag mår bra utav och inte vara för hård mot mig själv.

Välkomnar härmed ett nytt år, nya utmaningar, nya erfarenheter och säkerligen nya bekantskaper.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0