110925

Känner mig på bra humör, känns skönt att säga. Psykpraktiken är över och jag är lättad. I made it! Har gruvat mig inför denna praktik jättelänge och nu är den äntligen över, otroligt skönt! I fredags blev det god mat och fredagsmys med Emelie. Somnade i soffan vid typ kl 22, haha trött tjej. I igår var jag på Skvadern och musikcafé, mycket trevligt. Träffade även Karin, vår gamla lärare. Sen på kvällen var jag ut och åt middag med Sandra, Angela och Monica. Även det mycket trevligt, vilka härliga människor! Sen gick vi och satte oss på Svenssons. Efter ett tag kommer mina jobbarkompisar från HL in, gud vad glad jag blev att träffa de!! Och de blev nog glad för att se mig också. Satt och surrade en stund med dem sen tog jag och Angela bussen hem. Tack tjejer för en trevlig kväll :)

Idag kom Elin och plockade upp mig vid halv tio. For ut till Birsta och strosade runt, mysigt :). Gick in på apoteket bla och fick lite råd ang min förkylning och framförallt hostan. Tjejen i kassan rekomenderade några tabletter så jag testar väl det ett tag. Blir det inte bättre måste jag någ uppsöka en läkare.. Ska ju vara fyra veckor på vårdcentral, kanske kan rådfråga nån där. Resten utav dagen har spenderats uppe i Bjärme, blivit bortskämda utav mormor ;). Fika, middag och efterrätt inte illa!

Imorgon ska jag på skolan sen böir det tentaplugg hela veckan lång. Läkemedelstenta på fredag.

Nu ska jag poppa lite popcorn och kika på tv, vem har sagt att man inte kan ha söndagsmys ;)


Kommentarer
Milla

Låter som en toppenhelg! :) <3

2011-09-26 @ 22:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0