110917

Men kan nått gå bra för mig eller.. nä verkar inte så. Förkyld (jag vill kunna träna!), kuggad tenta, ombesiktning på bilen bla. Är tacksam över att jag har så fina människor omkring mig iaf som förgyller min vardag! Och vilken rolig nyhet Sandra berättade, shit!! :). Och Elin, gud vad glad jag är för din skull kommer bli kanon den där!

Var på släktmiddag igår hos Mathias. Mycket trevligt! Fick typ fyra olika dundermediciner så hoppas hosthelvetet försvinner snart..

Nu blir det att räkna lite läkemedelshantering och söka upp en vetenskapligartikel. Kul liv!



Kommentarer
Milla

Får jag bjuda på en sista minuten? ... Tycker så synd om dig att allt ska krångla..du kämpar hela tiden!! <3

2011-09-17 @ 21:59:35
sandra

finns alltid någon som har de värre ;) om de är till någon tröst!.

kämpa vännen, inte långt kvar till mål, streckan blir bara lite suddig när man aldrig kommer fram

<3 ring när du vill om du behöver beklaga dig, eller vad som helst :) puss

2011-09-18 @ 10:51:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0