111118

Denna kurs kmmer ta kol på mig. Nå så sjukt svårt och ointressant. Så jag fattar inte hur man ska hitta motivation till detta. Jag och en klasskompis kom på att vi måste ha nått att se framemot så vi köpte biljetter till Veronica Maggio den 9e december. Passar mycket bra medtanke på att tentan är den 7e.

Har sammanfattat och renskrivit det mesta från veckans föreläsningar. Ska bara läsa lite i böckerna och se ifall jag ska komplettera med något mer. Sen måste jag lägga fokus på matten också. Ska troligtvis åka till pappas jobb för lite praktiska övningar, jag SKA klara den nästa lördag så är det bara.

Ikväll ska jag äntligen träffa Matilda för en mysfika på Tant Anci, himla länge sedan vi sågs så det ska bli mycket trevligt :)

Annars kommer helgen nog mest bestå utav plugg och familjemys! En tripp upp till Bjärme ska försökas hinnas med också :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Milla

Tror också det är bra att ha något att se fram emot :)

2011-11-19 @ 11:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0