110524

Fattar verkligen inte hur vissa personer kan överföra sån otroligt negativ energi och helt vända ens humör. Och när man för engångsskull ska tycka till om nånting så får man allt vänt tillbaka på en själv. Det är inte rättvis, jag orkar inte med det längre!! Ska hålla tyst hädanefter.

Nyss hemkommen från terminens sista gympa pass. Så sjukt jobbigt! Men härligt efteråt. Nu får man försöka hålla igång på egen hand fram till hösten igen. I sommar har jag lovat mig själv att åka på mer dans än vad jag gjorde förra sommaren, hoppas bara det stämmer in någolunda med schemat. Med start på torsdag förhoppningsvis, då Blender spelar på Ånäsparken :)

Idag är det 7 år sedan min älskade farmor gick bort, saknar dig och farfar


Kommentarer
Milla

:( ??

2011-05-25 @ 00:15:49
sandra

lgh? eller..

2011-05-25 @ 16:48:44
Sofie

Gäller folk i övrigt bara. Vissa människor har en tendens att trycka ner andra.. sånt gillar jag inte!

2011-05-25 @ 19:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0