110331

Första skolveckan på den nya kursen är nu avklarad. Kan väl säga såhär, tur den bara är på fem veckor annars skulle jag nog inte överleva denna kurs. Bland det tråkigaste vi läst... Tur jag har Sandra vid min sida :). Blev iaf klar med första uppgiften idag, ska börja med den andra i helgen är det tänkt (får se hur det blir med den saken). Bra att ligga steget före iofs ;)

I tisdags var jag på gympan för första gången på typ två månader. Har sån sjuk träningsvärk idag, i vaderna! Men ska pallra mig iväg ikväll igen. Imorgon är vi ledig vilket är skönt :). Ska nog bara fixa lite skolarbete och sen möjligtvis umgås med min käre vän Lina :)

Lördag kanske det blir en sväng upp till Bjärme, sen ska Lina och jag på lagfest haha. Lina försöker få med mig att börja spela fotboll igen och det är det laget som tydligen har fest. Vi börjar med festen vi! Ska iaf bli trevligt :)

Söndag ska jag och mina syskon åka till pappa för att fria hans födelsedag lite i efterskott, det bjuds på middag har jag hört :)


Kommentarer
Cecilia Öhlén

Men självklart ska du börja lira fotboll igen Sofie :) Det blir ju som en dans på rosor med oss ;) Vi börjar med lagfest och sedan fortsätter vi med träning på söndag :D Välkommen till laget //Tränarn

2011-03-31 @ 21:31:01
URL: http://ceciliaaohlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0