110304

Trött är ordet!! Jag är konstant trött har jag kommit fram till. Det är jobbigt att vara praktikant (fast såklart roligt också att lära sig massa saker). Men jag menar man ska vara på topp, glad, trevlig, framåt heela tiden. Det är det som är jobbigt och energikrävande. Inatt sov jag nästan 12 timmar, så grymt skönt :). Hade tänkt plugga idag men gjort massa annat ist. Ta tag i skiten imorgon ist. Imorgon ska jag även jobba på hockeyn, var ett tag sen. Nu jäklar måste de vinna, annars blir det inge bra.

I veckan har jag hunnit med att fika två gånger på Tant Anci. I tisdags var jag där med Sandra och Matilda. Två mycket fina personer som jag fått förmånen att lära känna :). Mest skolsnack blev det men det är ju inte så konstigt ;). Skönt att få prata av sig om olika saker med personer som verkligen förstår och som varit i samma situation. Vi unnade oss även ett glas vin, det är vardagslyx det! Synd bara att vi träffas så sällan, men ska det bli ändring på!

Sen igår var jag där med Lina och Ida. Lina har nu äntligen flyttat tillbaka hit, det är underbart att ha henne här igen :). Surrade en massa och hon lovade oss att hon ska bli kvar här hela sommaren. Lina, man måste hålla det man lovar så det så ;). Har redan gjort upp lite planer inför sommaren, kommer bli fantastiskt bra! Men kan ju inte bli annat när man är umgås med sånna underbara personer :)

Nu ska jag lägga mig framför tvn och invänta fredagsmyset, helt själv. Eller ja själv och själv har väl Plexus som sällskap. Men jag har inget emot att vara själv, kan tycka det är riktigt skönt. När man är uppe i så mycket folk på dagarna är det skönt att bara få vara ibland.

Trevlig helg.


Kommentarer
sandra

ja du vännen de ska vi ändra på :))

pok

2011-03-05 @ 12:36:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0