110623

Nu var det ett tag sen igen. Men nu när det är sommar blir det inte så mycket tid över till sånt här, man prioriterar liksom annat. Jobbar och står i som vanligt. Skulle egentligen haft inskolning måndag-onsdag denna vecka, men det fattades folk så jag fick jobba själv ist. Gick förvånasvärt bra. Första kvällen jag jobbade själv arbetade jag tillsammans med en ashärlig sjuksköterska. Vi planerade ihop och allt fungerade så bra. Så önskar jag att alla dagar vore. Och sen så blir man så inspirerad utav sånna engagerade och duktiga sjuksköterskor, och känner att det är verkligen är så jag själv vill bli. Känns långt dit dock..

Sen mina kära vänner så blir det 3dagars gatufest för mig med, även att jag jobbar. Men men det ska väl gå bra det med!

Fick reda på tentan idag. Klarade den tyvärr inte, men hade det ju på känn så.. Men mest surt var att jag var 4 ½ poäng ifrån.. jaja nu vet jag ju vad jag gör resten utav sommaren och även på min enda lediga vecka som är v.34 och tentan är på lördagen den veckan. Jag som hade tänkt planera in nått roligt då, men då blir det att tentaplugga ist.. Sen har vi även fått reda på praktikplatserna för psykiatri- och vårdcentralplaceringen, fick det jag önskade så jag är nöjd!

Blir inte mycket till midsommarfirande för min del, jobbar:
Imorgon, 14.00-21.30
Lördag, 07.00-15.00
Söndag, 14.00-21.30
Måndag, 07.00-15.30

Men på lördag blir det iaf lite middag här hemma med mamma, Hasse och syskonen :)

Till veckan ska jag försöka hinna träffa lite vänner och uträtta lite ärenden.

Det var allt för nu.


Kommentarer
sandra

kul att du fick till det med gf i allfall. Gör ju inget att du jobbar :P. Själv så har jag inte bestämt mig en, tycker att de är så dyrt å bara gå en dag m.m... tråkigt med tentan vännen å när du var så nära :(. Men bita i de sura äpplet å snava vid mållinjen å sommarlovs plugg de vet jag allt för mycket om hahaha.. men njut några veckor å bara slappna av, å så bestämmer du dig för ett datum då du ska ta tag i skiten igen :)). ( så har jag gjort med matten) haha.

GLAD MIDSOMMAR <3 Dejt till veckan puss

2011-06-23 @ 22:20:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0