110609

Tre dagars inskolning är avklarad, hittills har det gått bra. Hoppas det fortsätter så. Kul att det ska bli toppen väder denna helg, då jag ska jobba... Men imorgon är jag iaf ledig :). Förhoppningsvis fikadejt med två fina vänner! Idag när jag kom hem satte jag mig på balkongen och bara kände lugnet. Sen kom mamma hem och vi, hör och häpna, tog oss ett glas vin på en torsdag och allt ;). Men man får ta till vara på stunderna som ges och även tillåta sig att ta sig ett glas på en vardag. Livskvalité!

Annars flyter det på ganska bra, rätt nöjd med livet ändå. (länge sen det var något positivt skrivet på det här stället känner jag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0