Nytt år, nya möjligheter!

Nyårsafton var jättebra! Åkte upp med Mats, Gittan och Joel på fm. Kom fram runt två tror jag det var. Vi fikade lite och så. Sen var vi ute ensväng och Joel fick åka fyrhjuling. Senare bastade vi, grymt skönt! Åt god mat på kvällen och efterrätt och myste på. Vid tolvslaget gick vi ut och skålade in det nya året och kollade på fyrverkerierna :). Lugn och skön nyårsafton i trevligt sällskap, precis vad jag ville ha :).

Igår var vi ute på en promenad och senare åkte de hem medan mamma och jag stannade tills idag. Vi tog det bara lungt och sen blev det en slapparkväll framför tvn.

Åkte hem idag runt tolv. Och ikväll har vi varit hos mormor och morfar och fika :)

Ja, som sagt nytt år och nya möjligheter. Jag har några nyårslöften men de håller jag för mig själv. Om jag lyckas uppfylla de kommer 2011 bli ett helt fantastiskt år! Mina förhoppningar är höga ;). Har dock börjat känna av halsen igen, men bortsett från det är jag på rätt bra humör! Bra början på detta år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0